Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Epson Home XP-225 Review

sebos280 26 januari 2016, 177 views

Epson Home XP-225

Goedkoop printer met onnodige WIFI functie.

Pluspunten

• Wifi
  • 4 cartridges
  • Goedkoop
  • Eigen app
  • Scannen over wifi

Minpunten

• Langzaam (wifi)
  • Slecht printen (wifi)
  • Drivers (Win 8.1)
  • Slechte plastic afwerking(voelt heel breekbaar)
  • Slechte inkt geur na het printen(wifi)

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 3
Afdruksnelheid Score: 1
Afdrukkwaliteit Score: 2
Drivers en stabiliteit Score: 2
Inktverbruik Score: 3
Goedkope printer waar je de wifi functie bijna nooit gaat gebruiken want hij print super traag op wifi 1-2ppm(a4 zwart wit) en kleur duurt veel langer dat kan oplopen tot 2 min en de meeste zijn ook blurrig. Ik had dit gekocht voor zijn wifi functie en dat er 4 cartridges zijn dus dat ik niet alles moet verwisselen. Op kabel print hij wel snel met goede print kwaliteit. Dit raad ik aan als je alleen op kabel gaat printen. Ik had ook problemen met via de PC printen(wireless) maar dat werkte ook niet omdat ik een router heb die ik zelf gebruik en de modem voor huis.

En er was een slechte inkt geur na het printen via wifi maar als je via kabel print is er bijna geen geur! Ik denk dat dit komt omdat hij te veel over de zelfde plek gaat tijdens het printen met wifi want na het printen over wifi voelde het papier ook heel nat aan die niet bestond bij het printen via kabel.

PS: Je krijgt geen USB kabel meegelevert !

Heb jij ook een Epson Home XP-225?