×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Samsung ATIV S 16GB Zwart - Reviews

Specificaties 4,8" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung ATIV S 16GB Zwart Review

jaccodwit 25 januari 2016, 254 views

Samsung ATIV S 16GB Zwart

Zeer mooi toestel, zeker z'n geld waard. Na ruim 2 jaar nog steeds erg tevreden mee.

Pluspunten

• Stevige bouw
  • Mooi scherm
  • Camera knop
  • Windows Phone
  • Fysieke knoppen

Minpunten

• FM radio
  • Updates

Nadat ik besloot om de overstap te maken van Android naar Windows Phone ben ik gaan kijken welke telefoons er op dat moment aangeboden werden.

De Ativ s was op dat moment eigenlijk de enige niet Nokia op de markt. Na een paar vergelijkingen tussen de Ativ S en de toestellen van Nokia kon ik de conclusie trekken dat de Ativ S zeker niet onder zou doen ten opzichte van die andere toestellen.

Ook de prijs van de Ativ S was daarbij ook zeer aantrekkelijk, een Nokia met de zelfde specificaties was al snel 100 euro duurder.

Als ik de Ativ S vergeleek met Android toestellen van de zelfde prijs had de Ativ S veel betere specificaties.

Van het besluit om voor de Ativ S te gaan heb ik tot nu toe nog helemaal geen spijt gehad. Na ruim 2,5 jaar gebruik bevalt het toestel mij nog uitstekend en heeft het er ook nog geen schijn van dat hij aan vervanging toe is.

Het enige punt wat ik tot nu toe jammer vind aan de Ativ S, maar eigenlijk meer aan Microsoft, is dat er nog niets duidelijk is over een eventuele update naar Windows 10.

Wanneer deze update er definitief niet komt zal het zomaar kunnen gebeuren dat ik besluit om een ander toestel aan te gaan schaffen ondanks het feilloos functioneren van de Ativ S.

Heb jij ook een Samsung ATIV S 16GB Zwart?