Xiaomi Mi Band 1S Aluminium (Zwart) Review

klokslag 23 januari 2016, 287 views

Xiaomi Mi Band 1S Aluminium (Zwart)

Gekocht voor 21,53 op aliexpress. 40 dagen later mocht ik het afhalen in het postkantoor. Met de Bind Mi Band App op Windows 10 mobile werkt out of the box enkel stappen en slaapteller. Voor hartslag en trilalarm heb je een update nodig via iphone of Android.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Hartslagsensor
  • Batterijduur
  • Waterdicht

Minpunten

• Ondersteuning kan beter

Heb deze gekocht op aliexpress voor 21,53. 40 dagen later mocht ik deze gaan afhalen op het postkantoor. Ik gebruik Windows 10 mobile en out of the box werkte met de Bind Mi band app versie 1.11 enkel de stappen en slaapteller. Na update van de Mi Band op de Android smartphone van mijn broer kan ik ook op Windows mobile de alarmen instellen (via triller) en werkt ook de hartslagteller.

Om de hartslag te meten moet je in de app op hartslag meten klikken.

In totaal ben ik blij met mijn aankoop. Ik kan zien hoeveel ik gestapt en geslapen heb + in de fitness kan ik mijn (moment)hartslag meten. Een scherm vind ik niet nodig, ik heb altijd mijn smartphone bij.

In de toekomst denk ik dat het mogelijk wordt om via de triller een notificatie te sturen en aan de hand van de 3 leds af te lezen welk type het betreft.

Heb jij ook een Xiaomi Mi Band 1S Aluminium (Zwart)?