Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Dell KM632 (Qwerty) Review

patrickrick2 23 januari 2016, 200 views

Dell KM632 (Qwerty)

Ik had een jaar lang een kapot laptop toetsenbord, de E en de S deden het niet. Eindelijk dan tóch een toetsenbord gekocht, ik kon het toetsenbord van mijn laptop niet vervangen omdat het een zeer onbekende versie is. Ben zeer positief over dit product.

Pluspunten

• Muis + toetsenbord op 1 USB plug
  • Zeer goede kwaliteit
  • De volume, pause/break, mute, previous en next buttons

Minpunten

• Je kan de bovenkant van de muis er af halen om er 2 batterijen in te doen en het zit vast met een verslavend magneetje waardoor je hem er elke keer van af haalt :S
  • Muis zeer glad

Het toetsenbord werkt perfect, echt geweldig. De muis is wat glad maar verder zeer goed.

Heb jij ook een Dell KM632 (Qwerty)?

"Een verslavend magneetje"?
Geef je dat ding elke keer een likje? :9
Bijna wel.
Nee je haalt hem er gewoon elke keer af en er weer op puur om het magneetje dat hem vast'klikt'.
Maar dat is eigenlijk geen minpunt en geen pluspunt maar toch een dingetje.

Moch je van plan de muis+toetsenbord te gaan kopen, doe het!