Specificaties Bluetooth muis en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Samsung S Action Muis ET-MT900DB (black) Review

LEX63 20 januari 2016, laatste update op 31 december 2016, 341 views

Samsung S Action Muis ET-MT900DB (black)

Vreemd je moet heel snel klikken om iets te openen. Kleine van formaat "te klein" echt even wennen. Na 1½ maand problemen met scrolwiel deze word door het gebruik gepolijst en glad waardoor het steeds moeilijker word de scrolwiel te draaien.

Pluspunten

• Goede werking op veel ondergronden blauwe laser.
  • Goede Precisie 1600 DPI laser.
  • Werkt lang op 1 AA baterij.
  • Lekker Licht 84 gram

Minpunten

• Te-kein voor mensen met een grote handen.
  • Heel snel klikken om iets te openen.
  • Na 1½ maand probemen met de scrolwiel
  • Desel batterij gaat snel kapot nokjes breken af.

Heel vreemd, bij deze muis moet je heel snel klikken om iets te openen. Bij muisinstellingen heb ik de schuif voor kliksnelheid al geheel links staan.

Deze muis heeft een blauwe laser dat beter reageert op meer operavlaktes.
Als wit formica, glas.

Deze muis is zeker voor kleine Chinese handen gemaakt? De muis verdwijnt geheel in mijn hand, ik moet me vingers behoorlijk krommen om de toetsen in te drukken.

Daarom bij Vormgeving en Ergonomie een onvoldoende.

Verder werkt de muis wel goed.

Voor mensen met grote handen niet aan te bevelen.

UPDATE

Heb jij ook een Samsung S Action Muis ET-MT900DB (black)?

Maar het is toch handig wanneer je een muis koopt dat je ook even kijkt naar het formaat?
Is het een klein formaat dan is dat gewoonweg voor de kleine hand of kinderen bedoeld, maar samsung kan er weinig aandoen dat jij een muis voor kinderen koopt ( althans, kinder handjes ). Dat is dan ook geen minpunt maar gewoon iets wat zo hoort :D

Bij pluspunten heb jij staan:
goede
Wat bedoel jij met ''goede''?

Bij min punten heb je een klein spelfoutje staan: te-kein, dat streepje moet weg denk ik en kein moet denk ik klein zijn?
Waarschijnlijk "Goede precisie" ;).

Maar: "te klein" en "geen bladerknoppen" zijn niet écht goede argumenten bij een kleine muis waar geen bladerknoppen op zitten. Je geeft als minpunt bij een draadloze muis ook niet aan dat er geen snoer bij zit.

@Reviewer: Wat was de reden dat je voor deze muis bent gegaan?
Toen ik de muis kocht stond op de website vermeld dat deze muis 5 knoppen had. Ik zag een knopje aan de zijkant dus ik dacht dat aan de andere kant ook zoon knopje zou zitten.

Dacht dat de muis 2 blader knoppen zou hebben.

Mijn oude versleten Trust muis had van deze blader knoppen, ik was hier erg aan gehecht. Bijzonder handig voor toepassingen waarvoor je veel door pagina's moet bladeren.

Ik heb de review inmiddels aangepast.

[Reactie gewijzigd door LEX63 op 26 januari 2016 11:26]

UPDATE

Ik vind dit toch een muis met heel wat minpunten gister brak de sluiting nokje op het dekseltje af. Het dekseltje waarachter de batterij zit.

Ik had al rond gebeld en op het internet gezocht kon geen dekseltje vinden het zit nu vastgeplakt met een stukje isolatieband "Zwart"

Ik kan deze muis niet aanbevelen te veel minpunten en matige kwaliteit deksel.

Alles bij elkaar opgeteld zeg ik deze muis links laten liggen de kwaliteit is te matig en ik vind de muis aan de prijzige kant.

Voor dat geld zijn heel wat bluetooth muizen te koop zeker als je op E-Bay gaat neuzen.

[Reactie gewijzigd door LEX63 op 31 december 2016 09:28]