Logitech Wireless Mouse M510 (Zwart) Review

SAiKO 20 januari 2016, 256 views

Logitech Wireless Mouse M510 (Zwart)

Ik heb deze muis nu zo'n 5 jaar fulltime icm mijn werklaptop. Ik gebruik deze elke dag en moet ongeveer 1x per jaar de batterijen wisselen. Ik zet hem wel altijd uit wanneer ik hem weer in de tas doe.

Pluspunten

• Handig formaat, ligt heerlijk in de hand
  • Lange batterijduur
  • Zeer degelijk en robuust gebouwd
  • No-nonsense design
  • 5 jaar in bezit en voelt nog steeds als nieuw

Minpunten

• Unifing stickje kan afbreken in laptop

Hij ligt heerlijk in de hand (ik ben een man met redelijk grote handen) en doet het prima op verschillende oppervlakten. Elke ochtend haal ik de unifing stick uit de muis en stop deze in de laptop en 's avonds stop ik het stickje weer terug - 5 jaar, elke dag, twee keer klepje eraf/klepje erop. Hij is trouwens ook vaak op de grond gestuiterd. Ik sta op het punt om een reserve te kopen want de nieuwe versies muizen zijn lang niet zo afgewerkt of van deze kwaliteit. Het enige dat een beetje gesleten is, is het oppervlak waar je duim rust. Dat is wat gladder geworden. Ik heb ook nog een viertal andere Logitech MX muizen (draadloos en bedraad) maar deze steekt er echt bovenuit.

Heb jij ook een Logitech Wireless Mouse M510 (Zwart)?