Specificaties 17,3" (1920x1080), 1,256TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

MSI GE72 2QC(Apache)-210BE Review

Ametius 14 januari 2016, 250 views

MSI GE72 2QC(Apache)-210BE

De 3 opties (Green, Comfort, Sport) om je laptop beter te laten presteren is ook handig! Met grote games hoeft deze niet op Sport te staan om het goed te laten draaien. Laat hem lekker op Green of Comfort staan. Sport zorgt er ook voor dat de laptop heet wordt.

Pluspunten

• Handige MSI Software
  • Kwaliteit
  • Prijs is goed voor wat je krijgt.
  • Alle games draaien gemakkelijk op High/Ultra

Minpunten

• Accuduur

Ik heb deze laptop een paar dagen geleden besteld via Coolblue. Gisteren heb ik hem dan eindelijk binnen gekregen!
Het is een prima laptop voor de prijs die je er voor betaald.

Zeker aan te raden als je een gamer bent!
Alle games die ik speel kunnen gemakkelijk op high/ultra gespeeld worden met nog steeds 60 tot 80 FPS.
Soms zelfs met peeks naar 100 FPS.

De Coooler Booster die in de laptop zit, helpt de laptop koel te houden met intensief gebruik. Dit is een hele fijne tool! :D

ZEKER AAN TE RADEN! :)

Heb jij ook een MSI GE72 2QC(Apache)-210BE?