Specificaties Bluetooth muis - Bekijk alle specificaties

Logitech Ultrathin Touch Mouse T630 (910-003832) Review

hans.geurtsen 11 januari 2016, 254 views

Logitech Ultrathin Touch Mouse T630 (910-003832)

Erg mooie, zeer compacte oplaadbare muis die verrassend goed werkt, zowel met laptop als Android devices!

Pluspunten

• Zeer compact
  • Fraai uiterlijk
  • Connectie via Bluetooth 4.0
  • Oplaadbaar via USB

Minpunten

• Vrij nadrukkelijk klikgeluid
  • Tijdens opladen niet te gebruiken
  • Geen touch aanraking om te klikken

Normaal zou ik geen 79 uitgeven voor een muis die toch niet echt geschikt is om de hele dag te gebruiken. Maar ik kreeg van Dixons een tegoedbon omdat mijn vorige Logitech muis een defect vertoonde wat niet gerepareerd kon worden, dus met een relatief geringe bijbetaling, vond ik deze bijzonder fraaie muis wel een leuk hebbedingetje. Hoewel de reviews niet altijd even goed zijn, nam ik de gok en ik moet zeggen dat de muis voor mij verrassend goed werkt! Ik heb geen grote handen, dat is een voordeel, en de rechtermuisklik werkt eigenlijk altijd goed. Scrollen gaat echt heel fijn met deze touch muis! Alleen zoals in andere reviews al is te lezen, het is jammer dat Logitech geen touch beweging om te klikken heeft gebouwd. Dat doe je door eigenlijk de hele muis naar beneden te drukken. Werkt op zich prima, niet te zwaar, maar je hoort het wel vrij nadrukkelijk. Als je veel moet klikken, is het minder fijn.

Zie deze muis dus vooral als een mobiele muis. Een ultradunne muis die altijd mee kan. En die ook nog eens met een Android tablet werkt. Dankzij de Bluetooth 4.0 technologie, kan de muis met twee verschillende apparaten worden gekoppeld, waaronder dus Android apparaten (iOS ondersteunt dit niet!).

Nogmaals, ik vind de muis geen 79 waard, maar ik ben er wel blij mee!

Heb jij ook een Logitech Ultrathin Touch Mouse T630 (910-003832)?