Specificaties Actie, Avontuur, Horror-game voor de PS4 - Bekijk alle specificaties

Until Dawn, PlayStation 4 Review

nyffellare 10 januari 2016, laatste update op 11 januari 2016, 244 views

Until Dawn, PlayStation 4

Until dawn is een toffe game en vertelt een ijzesterk verhaal. Er zijn maar een paar ergernissen in de game die je snel vergeet eenmaal je aan het spelen bent. Check mijn videorecensie: https://www.youtube.com/watch?v=XoHuYwyyJm8

Pluspunten

• Jij maakte de keuzes.
  • Visueel is de game prachtig.
  • De ultieme slashersfeer.
  • Schrikmomenten.
  • Goed uitgewerkt verhaal.
  • Goed uitgewerkte personages.
  • Quicktime events.
  • Hoge replaywaarde.

Minpunten

• Jumpscares wat schaars.
  • Slechte besturing.
  • Verhaal komt wat traagjes op gang.

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 2
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Until dawn staat garand voor een 6 a 7 uur durend verhaal vol met goede personages, toffe quicktime events en goedgeplaatste jumpscares. Het verhaal komt wel wat traagjes op gang en de besturing is niet altijd evengoed, maar dit verbleekt dan weer snel in de schoonheid van de game en het plezier die je mmaakt tijdens het spelen van je eigen slasherverhaal.
Ik heb me allesinds goed vermaakt met de game en heb me maar af en toe moeten ergeren aan de besturing.
Deze game verdient dan ook een mooie 9/10 voor zijn prachtig grapiqs gecombineert met een meeslepend verhaal.
Ben je een 90's slasherfilmfan? Twijfel dan niet en haal deze game direct!

Voor een uitgebreide review bekijk mijn videorecensie: https://www.youtube.com/watch?v=XoHuYwyyJm8

Heb jij ook een Until Dawn, PlayStation 4?

Beetje jammer dat je een videorecensie plaatst om je Youtube kanaal te promoten terwijl het niet eens iets met deze game te maken heeft.
Mijn excuses. In de lange omschrijving heb ik gemist van link, deze klopte wel in de korte beschrijving.
De link bracht je naar mijn vorige review van star wars battlefront.
Deze is nu aangepast met de juiste link naar mijn nederlandstalige review van until dawn.
Mijn oprechte excuses voor de fout! En vooral bedankt om dit te melden :)
Alsnog hoop ik dat ik je veel kijkplezier kan geven met de juiste review ;)

[Reactie gewijzigd door nyffellare op 11 januari 2016 12:10]