Sennheiser Urbanite XL (Galaxy) (Zwart) Review

Simonhoubracken 8 januari 2016, laatste update op 8 augustus 2016, 132 views

Sennheiser Urbanite XL (Galaxy) (Zwart)

Zeer goede koptelefoon voor wie iets zoekt om vaak te dragen.

Pluspunten

• Mooi design
  • Goede muziekkwaliteit
  • Stevig gebouwd

Minpunten

• Korte kabel
  • Geen carrycase

Hoofdtelefoon levert zeer goede audio voor de prijs. Draag hem dagelijks op mijn werk als programmeur (8u per dag). Als brildrager was ik op zoek naar een hoofdtelefoon die geen pijn zou doen bij langdurig dragen, en daar is deze zeker in geslaagd. Spijtig dat de kabel niet standaard is, wat vervangen in de toekomst enkel mogelijk maakt via sennheiser (of zelf iets ineen steken)

Heb jij ook een Sennheiser Urbanite XL (Galaxy) (Zwart)?