Kingston HyperX Cloud Zwart Review

Rohem 8 januari 2016, 322 views

Kingston HyperX Cloud Zwart

Sinds begin deze week deze geweldige headset in huis. Vanaf het begin enthousiast over de headset, voor mij een enorme vooruitgang t.o.v zijn voorganger. Geluid is gewoon goed, headset zit prima en ook de microfoon werkt naar behoren. Voor deze prijs absoluut een goede headset

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goed geluid bij muziek en gaming
  • Earpads vallen goed over de oren en headset neemt behoorlijk wat geluid van buitenaf weg
  • Afneembare microfoon
  • Extra earpards en overige accessoires
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Microfoon in het begin wat zacht, maar na aanpassen settings op pc werkt dit prima
  • Standaardsnoertje had wat langer gekund, maar zit een verlengstuk met remote control bij.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Sinds begin deze week deze geweldige headset in huis. Mijn vorige headset 7-8 jaar oud, 10tje via ebay) was echt aan vervanging toe. En aangezien ik hem voor zowel gaming als het luisteren van muziek gebruik was ik op zoek naar een goede headset die beide kon. Tegelijkertijd moest hij niet al te duur zijn omdat ik hem ook niet dagelijks gebruik.

Vanaf het begin meteen enthousiast over de headset. Keurig verpakt, veel nuttige accessoires meegeleverd en hij zit perfect!

De geluidskwaliteit is prima voor een headset van deze prijsklasse. Ten opzichte van z'n voorganger (10e headsetje van ebay, USB aansluiting) een enorme vooruitgang natuurlijk, maar hierdoor misschien ook lastig te vergelijken omdat elke headset beter was dan hetgeen wat ik had.

Ik heb tot nu toe alleen de leren earpads gebruikt, heb nog geen last gehad van dat dit te warm aanvoelde. Kortom, super headset voor deze prijs!

Heb jij ook een Kingston HyperX Cloud Zwart?

ben wat te lui om een review te schrijven maar positief verrast over dit product. Het geluid is niet van dezelfde klasse als een Sennheiser HD555 (klinkt iets scheller), maar voor te gamen is dit prima. En de afneembare microfoon is ook een +. Verwisselbare earpads, veel accesoires en prachtige doos. Voor 75 euro een prima product.