Xiaomi Mi Mini Router Review

prinsvlad 7 januari 2016, laatste update op 14 februari 2016, 1.103 views

Xiaomi Mi Mini Router

Uitstekende router voor erg lage prijs. Chinese interface ( browser ) is gemakkelijk om te zetten naar Engels / Nederlands via Chrome Browser of een alternatieve firmware versie in het Engels. *Update : na firmware update Engels talige Interface beschikbaar 11-02-2016

Pluspunten

• Dual Band 2.4 & 5ghz
  • OpenWrt compatible
  • usb aansluiting
  • signaalsterkte instelbaar
  • Android app voor router instellingen
  • Updates

Minpunten

• Slechts 2 Ethetnet poorten
  • Geen Gigabit Router

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Ik heb deze Router besteld bij Gearbest voor 28,- , met verzenden erbij kwam dit neer op 34,- totaal ( verzending vanuit United Kingdom ). Nu een weekje in gebruik en ben zeer tevreden. De Wi-Fi vebindingen , zowel 2,4 als 5 G zijn uitstekend te noemen , ik heb mijn Tp-Link TL-WA854RE Repeater niet meer nodig.
De router gedraagt zich stabiel en het instellingen-menu is na de update van Februari 2016 ook in het Engels beschikbaar , dat iets prettiger is dan vertalen met Google.

Kortom , veel router voor heel erg weinig geld.

Heb jij ook een Xiaomi Mi Mini Router?