Corsair Dominator Platinum Dominator® Platinum Light Bar Upgrade Kit Review

Timer 6 januari 2016, laatste update op 6 januari 2016, 344 views

Corsair Dominator Platinum Dominator® Platinum Light Bar Upgrade Kit

Gemakkelijk te installeren mod voor Corsair Dominator geheugenmodules. Enkel een beetje gepriegel om de plastic glaasjes tijdens het monteren op de plek te houden. Mooi resultaat. Blauwe glaasjes geven geen donker- maar lichtblauw licht.

Pluspunten

• Mooi resultaat
  • Eenvoudig te monteren

Minpunten

• Mijn voorkeur zat er tussen, maar meer kleuropties hadden leuk geweest (en gemakkelijk te fabriceren)

Heb jij ook een Corsair Dominator Platinum Dominator® Platinum Light Bar Upgrade Kit?

Heb zelf de ook de Light bar inserts, en die dingen zijn inderdaad makkelijk te fabriceren. Daarom heb ik ook rode inserts :)

Check hier : https://mainframecustom.c...sories/light-bar-inserts/

Meerdere kleuren en binnen 1 week in huis!