Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHE3905 (Goud) Review

carbonspeed 6 januari 2016, laatste update op 16 juni 2016, 206 views

Philips SHE3905 (Goud)

Voor nog geen 20 euro heb een goede headphone. De Philips SHE3905 is dan ook zeker een topper in het lage segment. Qua geluidskwaliteit doet hij zeker niet onder voor headsets van bijv. honderd euro of zelfs meer. De afwerking en het gebruikte materiaal had echter beter gekund.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Extra rubbertjes

Minpunten

• Kabels raken snel in de war

Geluid
Het geluid dat de Philips SHE3905 produceert is goed te noemen, ook in vergelijking met de concurrentie(bijv. de Sennheiser CX 300-II). Ik persoonlijk houd wel van een behoorlijke bass, iets wat over het algemeen slecht is terug te vinden bij oortjes. Deze oortjes zijn, zeker voor de prijs, behoorlijk qua bass. De benaming "Rich Bass" klopt wel, maar in vergelijking met .dre oortjes valt de bass behoorlijk mee.
Uiterlijk
De oortjes zelf zijn glimmend grijs, met zwarte rubbertjes (afhankelijk van de uitvoering uiteraard). De bekabeling is rond en dun, maar wel geschikt voor langere personen. Wel grappig dat de oortjes zelf niet rond zijn maar ovaal. Custom rubbertjes kunnen dus een probleem zijn. Ik denk dat dit gedaan is om de pasvorm te verbeteren.
Duurzaamheid
Ik kan hier nog niet over zeggen mede omdat ik de Philips SHE3905 (zwart) nog maar een paar dagen in mijn bezit heb. Echter hadden de kabels van betere kwaliteit kunnen zijn, maar voor deze prijs kan je daar niet echt over klagen.
Acessoires
De Philips SHE3905 komt in deze verpakking (zeer klein): https://ic.tweakimg.net/images/member/620xauto/1AgTC55AjhmwGcy.jpeg
In de verpakking zitten 2 extra dopjes, van groot en klein formaat. Het normale formaat zit standaard al om de oortjes heen. Verder zit er niets in het doosje.

Heb jij ook een Philips SHE3905 (Goud)?

Sinds het schrijven van de review is het product in prijs omhoog gegaan, helaas.