Tweakers zegt: 7,5

Specificaties Android compatibel en 42g - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear S2 BALR. Special Edition Zwart (Bruin, Zwart) Review

stijn1999 5 januari 2016, 360 views

Samsung Gear S2 BALR. Special Edition Zwart (Bruin, Zwart)

Pluspunten

• Mooi design
  • Werkt Snel
  • Draairing is Fantastisch
  • Hoge Kwaliteit
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

Dit is een fantastisch product alleen vind ik de prijs een beetje jammer, heb het horloge nu bijna 1 maand en alles werkt soepel en gemakkelijk. Als Samsung nog wat meer apps zou maken voor de Samsung Gear dan zou het helemaal geweldig zijn maar tot nu toe werkt het ook goed. Kortom een te vrede klant.

Heb jij ook een Samsung Gear S2 BALR. Special Edition Zwart (Bruin, Zwart)?