Specificaties GF GTX 960 (1,228GHz), 4GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Asus STRIX-GTX960-DC2OC-4GD5 Review

Nareman 2 januari 2016, 225 views

Asus STRIX-GTX960-DC2OC-4GD5

Werkt prima, ik ben toch blij dat ik voor de 4 gb ben gegaan. Ik heb alleen een rare bug bij asus gpu tweak. De koeler is wel wat luidruchtig op 100%, maar dat komt de temperatuur ten goede.

Pluspunten

• Sneller dan het licht
  • Blijft koel
  • 0 decibel technologie

Minpunten

• Redelijk luidruchtige fans op 100%
  • Rare bug bij asus gpu tweak. Mijn monitor gaat automatisch naar 50 Hz wanneer ik een profile zoals overclocked of silent kies. Iemand een oplossing?

Drivers en compatibiliteit Score: 3
Yo whats up,
Ik heb dit kaartje bestelt en als je de doos opent denk je meteen: halaloeia. Het kaartje ziet er geweldig uit. Vooral als je van een gtx 650 komt. Werkt perfect, battlefield 4 keihard op minimaal 40 fps. Enige probleem is de software, asus gpu tweak werkt op zich wel goed. Maar als ik een van de 3 profiles (overclocked, silent of gaming) selecteer dan gaat mijn monitor van 60hz naar 50hz. Dat is uitermate frustrerend wat je beeld wordt een stuk breder. Alles ziet er dus uitgerekt uit en op fullscreen kan je dan niet zien waar het kruisje is om het scherm te sluiten. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Heb jij ook een Asus STRIX-GTX960-DC2OC-4GD5?

Geen GPU Tweak gebruiken, maar Afterburner, zoals iedereen?