Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Soul SL150 (Wit, Zwart) Review

Stefan de Bokx 31 december 2015, laatste update op 31 december 2015, 124 views

Soul SL150 (Wit, Zwart)

Ik schaam mij voor dat ik dit product heb. Ik had het gekocht toen ik best wel klein was en ik zal nooit meer zo iets kopen. Als je hier komt voor het korte antwoord, goed of slecht, dan is dit het: DIT DING IS VOLLEDIG WAARDELOOS.

Pluspunten

• Mooie kabels

Minpunten

• Plastic, valt zo uit elkaar
  • Bagger comfort
  • Slecht geluid
  • Slecte prijs
  • Heel slecht geluid
  • Ziet er niet uit op je hoofd
  • Slecht hoesje
  • Heb ik al gezegd dat hij slecht klinkt?

Dit kwam binnen toen ik echt geen brein had en ik wilde hem op zetten en hij zat al niet goed want ik wist niet of ik het een on-ear of over-ear was. Het geluid is werkelijk belabberd. Ik wil hem weg hebben maar ik zal er toch niets voor krijgen aangezien ik er toch al een breuk in heb zitten door de ongelooflijk slechte bouwkwaliteit van deze koptelefoon. Ze zitten niet en het geluid is beschamend slecht... Als je dit wilt kopen ga naar Sennheiser en val niet in de put waar ik in ben beland, de reviews ervan zijn positief door een mensen die geen gevoel hebben voor muziek en ik begrijp daar niets van. Maar uiteraard is dit wel beter dan Beats.
Ik beveel dit niet aan. REN

Heb jij ook een Soul SL150 (Wit, Zwart)?

Is dit nou een review of een rant? :?
Meer een soort waarschuwing, uiteindelijk maakt het niet echt meer uit want ik raad hem toch echt NIET aan...