Jiayu S3 Zwart Review

yoyoloveyoyo200 29 december 2015, 224 views

Jiayu S3 Zwart

Niet tevreden na gebruik vanaf 3 juni dit jaar

Pluspunten

• Scherm van hoge kwaliteit
  • Groot scherm, kleine behuizing( hoe klein het ook kan zijn met 5.5 inch)
  • snel maar( kijk punt 2 en 8 negatief)
  • prijs> ¤ 300 met hoesje en service pakket (Chiphone.nl)
  • camara maar dan wel bij uitmuntende omstandigheden
  • zaklamp> dual led

Minpunten

• Accuduur, elke reboot (opnieuw opstarten) heel groot verschil in batterijpercentage 58> 26 % 79>23 % ergste gevallen en dat wanneer je nog een hele dag voor de boeg hebt
  • Wordt snel heet, te heet en dit gaat ook weer snel van de batterij af, begint te haperen, asphalt 8 geen aanrader met deze telefoon
  • micro usb plug heel snel stuk gelukkig 2 jaar garantie maar wel mooi 11 weken zonder telefoon gezeten. Dit is gebeurd met normaal gebruik binnen één half jaar!!!
  • Toestel terug naar china voor reparatie, start niet meer op, bedrijf in Nederland geprobeert maar is weer terug naar China starte niet meer op na een reboot
  • gladde achterkant
  • camara niet wat ik verwacht met 13 mp en dual led
  • 3000mah weinig van te merken
  • qua snelheid vergleken met de telefoon van mijn zusje( motorola moto G 1 gen 4g model) apps openen niet veel sneller had meer verwacht (8 core 1.7 ghz 64 bit VS. 4 core 1.2 ghz 32 bit)

Toestel terug naar China voor reparatie, start niet meer op, bedrijf in Nederland geprobeerd maar is weer terug naar China startte niet meer op na een reboot

achterkant te makkelijk eraf te halen

Ik vind dit een uitermate slecht product dat al twee keer kapot is gegaan bij normaal gebruik

Ik had beter mijn ¤300 euro uit kunnen geven aan een Europees model bij een echte winkel.

Ik zou graag willen weten of dat dit bij andere ook is over komen of dat het gewoon aan dat ene toestel ligt.

,Jelle

Heb jij ook een Jiayu S3 Zwart?

Dit ligt toch echt aan jouw toestel, ik kan mij in geen een van jouw minpunten plaatsen na ruim een half jaar gebruik.
Gelukkig maar, als ik dan een nieuw toestel krijg(?????) in plaats van een reparatie(alweer) heb ik geen problemen meer, dus kan ik genieten van mijn toestel.
Ik heb net gehoord dat mijn toestel gerepareerd gaat worden.