Sony DRU-700A 8x (Retail, Dual-layer) Review

Underworld 1 september 2005, 335 views

Sony DRU-700A 8x (Retail, Dual-layer)

Pluspunten

• Voor mij is dit een snelle brander, ook was dit één van de eerste (misschien wel de eerste) dual layer brander, jammer alleen dat de schijfjes dan weer zo duur zijn maar das begrijpelijk.
  • Er zijn van de 60 dvd's nog maar de eerste 2 mislukt dus naar mijn gevoel een goede brander.
  • Ook heb ik veel cdroms gebrand ook daarvan is er geen één van mislukt!

Minpunten

• Lees snelheid, volgens mij is dat 40x en dat merk je dan ook, mijn oude laptop dvdrom station "lijkt" nog sneller qua lezen...
  • Bij deze moet je hele lang wachten als je een dvd of cdrom (whatever) er in hebt gedaan (al met meerdere computers getest ligt dus echt aan de brander zelf...

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Schrijfsnelheid Score: 5
Leessnelheid Score: 2
Ik heb dit product bij MyCom aan geschaft ongeveer anderhalf jaar terug...
Ik heb ongeveer 60 DVD's gebrand (+ nog een aantal CD's) (de eerste 2 dvd's mislukte om de één of andere rede omdat ik nero update niet had uitgevoerd (denk ik).

Ook had ik gelijk nieuwe firmware erop gezet, dit hielp want de 3e dvd deed het gelukkig perfect, dus of het nou aan nero ligt of de firmware weet ik dus niet..Firmaware was zo van de Sony site af te halen, ff gezocht met google

Daarna heb ik nooit meer problemen gehad met een DVD/CD/DVD-RW/wat dan ook!

Ik gebruik alleen merk "DVD's" denk aan TDK, Sony, Philips.
Dus ik weet niet of ie iets anders slikt dan dat, maar daar ga ik eigenlijk wel van uit.
Bij de Sony DRU700a is ook een extra frontje bijgelevert dus die past goed bij mijn zwarte kast! Standaard zit de witte erop.

Verpakking,...

Alles Wordt aangeleverd compleet met software, boekjes etc een echte Retail dus!
(zet hem alleen nog even op slave en niet op master laten zitten, alvorens je hem erin schroeft!)

Qua schrijfen van DVD's,...

Verder is de brander snelgenoeg met de meeste schijfjes, toen ik hem net had waren er nog niet veel schijfjes op de markt die hoger dan 8x waren, buiten de merkloze.
Hij doet ongeveer 15 a 20 minuten over het beschrijven van een dvd.

Qua geluidsproductie,...

Je hoort hem met branden niet meer dan een normale brander, van mij hoeft een brander ook niet totaal stil te zijn, als hij maar zijn werk naar behoren uitvoert!

Heb jij ook een Sony DRU-700A 8x (Retail, Dual-layer)?