Specificaties 31,5" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung T32E310EW Zwart Review

patrickrick2 24 december 2015, laatste update op 31 mei 2016, 2.340 views

Samsung T32E310EW Zwart

Ik was op zoek naar een mooie en bang-for-your-buck monitor, ik kwam uit op de Samsung T32E310EW. Heb hem gister bij Azerty besteld, en vandaag nog vr de kerst binnen gekregen! Er zijn wat minpunten op te merken, maar er zijn ook vele pluspunten.

Pluspunten

• Lekker groot
  • Ook te gebruiken als TV
  • 2 HDMI poorten
  • Interface van Samsung, erg mooi!
  • USB poort
  • Speakers

Minpunten

• Was lang bezig met installeren van de voet
  • Niet zo scherp beeld van dichtbij
  • Ziet er anders uit als op de foto
  • Standaard niet verstelbaar

Gister had ik de Samsung T32E310EW besteld bij Azerty, vanmiddag om 12 uur binnengekregen.
De monitor is erg groot, en werkt ook als TV.
Doordat hij zo groot is kan je gemakkelijk meerdere vensters naast elkaar of over elkaar zetten. Ik ben een groot fan van fullscreen videos op dit scherm, je beeldscherm voelt dan meteen aan als een heuze TV.
Ik heb dit beeldscherm aan mijn laptop vast gemaakt, het beeld op mijn laptop staat uit. Ik heb een draadloze muis aangeschaft, nu nog een keyboard en het voelt als een desktop :)

Een nadeel is dat je je hoofd steeds moet bewegen van de ene kant naar de andere kant van het scherm, maar dat had ik al geweten voordat ik hem had besteld.
Ook was het bijzonder lastig om de voet te installeren, was er een half uur mee bezig. Maar verder is dit scherm prima!:)

Heb jij ook een Samsung T32E310EW Zwart?

Hoi Patrick, heb je enig idee wat de input lag van deze televisie is? Ik wil weten of ik er lekker op zou kunnen gamen :)
Ik ben niet zo bekend met de kleine details, bij de specificaties op tweakers staat een reactietijd van 5ms.
Ik game niet heel veel, maar als ik game heb ik totaal geen last.
Het voordeel (kan je ook zien als nadeel) is dat dit scherm lekker groot is. Wel is de resolutie maar 1920x1080, wat erg mager is voor zo'n groot scherm. Mijn laptop heeft duidelijk mooier beeld, en die is al 5 jaar oud.
Kun je iets vertellen over de USB mogelijkheden? Werkt dit goed om via USB bijv. media af te spelen?
Matige kwaliteit, ben niet anders gewend van samsung. Een full hd scherm waarbij de GUI van de tv zelf erg wazig is, ik heb met samsung gesproken en zij hebben mij verteld dat er waarschijnlijk geen update zal komen voor de tv. De hoeken zijn erg donker vergeleken met de rest van het scherm en de randen van het scherm zijn niet goed zichtbaar door de reflectie van de bezel. De 5ms reactie tijd is alleen waar als alle special effects uit staan (wat ik ook aanraad) anders heb je last van ghosting in spellen. Helaas kan ik nergens informatie vinden over gekalibreerde profielen, want dat is echt nodig, het scherm is nogal rood/roze en dat is te merken bij het gebruiken als een computer monitor. Kortom, neem een andere.