Tweakers zegt: 8,5

Specificaties Actie, Shooter-game voor de PlayStation 4 - Bekijk alle specificaties

Star Wars: Battlefront (2015), PlayStation 4 Review

nyffellare 23 december 2015, laatste update op 23 december 2015, 439 views

Star Wars: Battlefront (2015), PlayStation 4

De game kon niet waarmaken wat ervan verwacht werdt maar dit maakt de game zeker niet slecht. De game is een Must have voor iedere star wars fans, maar kan ook leuk zijn voor shooter fans. Bekijk mijn videoreview voor meer info. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LHOPL-DC3bk

Pluspunten

• Het Star wars gevoel
  • Prachtige grapiqs
  • Grote veldslagen
  • Iedereen kan het spelen, ervaren of niet
  • Leuke modussen
  • Verschillende voeruigen beschikbaar.
  • Costumisation van je personage.
  • Heroes zijn tof om mee te spelen

Minpunten

• Multiplayer only
  • Repetitief
  • Competitieve gameplay ontbreekt
  • Partner systeem werkt niet optimaal
  • Heroes zijn soms te overpowered.

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Star wars Battlefront kon niet waarmaken wat de fans eop rekenden maar is opzicht wel een leuke en toffe game. Hier en daar wat minpuntjes en vooral de vraag of de game lang zal meegaan. Het is een must have voor alle star wars fans, ook mensen die niets met star wars hebben kunnen zich prima vermaken in de game. De game beloon ik dan ook met een goede 7 op 10.

Bekijk mijn Videoreview op youtube voor een uitgebreide review met daarbij passende gameplaybeelden gespeelt door mezelf ;)

Heb jij ook een Star Wars: Battlefront (2015), PlayStation 4?

Heroes als plus- en minpunt? En Vliegtuigen en Partner systeem een minpunt? Wellicht kun je dat wat onderbouwen of beter omschrijven?

[Reactie gewijzigd door Chrisz op 23 december 2015 11:39]

In de videoreview leg ik alles tot in de puntjes uit ;) Waarom de heroes een plus en minpunt zijn en waarom het partner systeem momenteel ook een minpunt is :)
Vliegtuigen heb ik inderdaad niet uitgelegt :) zal dit verwijderen als minpunt ;)
Zelf heb ik de video review niet gezien, ik vind het zelf fijn om even snel een korte review of samenvatting en plus- en minpunten te kunnen lezen over een game.

Wellicht kun je de punten iets anders omschrijven; zoals 'Partner systeem werkt niet optimaal/slecht' en 'Uitgebreide keuze aan heroes' als pluspunt. Ik noem maar even wat voorbeelden, maar dan is het voor de lezer ook meteen duidelijk!
Oke! Lijkt me inderdaad beter indien ik dit zo zal doen :) zal dit vandaag nog aanpassen. Hartelijk bedankt voor de feedback! :D