Call of Duty Black Ops III, PS4

Specificaties PlayStation 4 • Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Call of Duty Black Ops III, PS4 Review

Kevin Bouwman 18 december 2015, 332 views

Call of Duty Black Ops III, PS4

Eindelijk een betere Call Of Duty: Multiplayer is stukken beter als bij Advance Warfare.

Pluspunten

• Uitgebreide Multiplayer
  • Uitgebreide Singleplayer
  • Zombies!
  • Besturing
  • Specialists
  • Black Market
  • Levelsysteem in Zombies
  • Eenvoudig aan te passen aan uw persoonlijke voorkeur

Minpunten

• Graphics
  • Campaign soms te overdreven
  • Servers kunnen weg vallen
  • Camp spots
  • Kleine maps
  • Handgeweren zijn soms sterker als een Assault Rifle
  • Scorestreaks

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 4
Geluid Score: 4
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 4
Eindelijk een redelijke Call Of Duty na de in mijn ogen flops van Ghost en Advanced Warfare.
- Zombies zijn beter terug, meer in de oudere stijl (BO2) (BO) (WAW)
- Multiplayer is uitgebreid met veel mogelijkheden
- Leuk verhaallijn maar wel een beetje over the top soms!
- Graphics zijn OKE, maar voor een PS4 game verwacht je wel iets meer.
- Servers vallen soms weg
- Nieuwe zombie perks
- Nieuwe zombie campaign
- Specialists

Exo suits zijn verbeterd ten opzichte van Advanced Warfare. De nieuwe Exo suits zijn makkelijker te besturen.

Het is leuk dat je je eigen held kan zijn: Specialists.
Verschillende krachten!
* Zoals een pijl en boog met ontploffende pijlen.
* Een robot met een machinegeweer.
* Een vrouw die door muuren kan kijken via haar Vicion Pulse.
* Een man in een pak die rondloopt met een vlammenwerper.

De scorestreaks hadden wel iets andere gemogen van mij, denk bijvoorbeeld aan de scorestreaks van Modern Warfare 2. Ook vind ik het jammer dat mijn favoriete wapen de Intervention nog niet terug is. Dit was echt mijn lievelings sniper van alle COD games.

Graphics zijn wel te laag voor een PS4 game als je deze game vergelijkt met bijvoorbeeld een BF4, Star Wars Battlefront en GTA5.

De controls zijn simpel, makkelijk aan te passen aan uw voorkeur en sensivity is ook nog eens naar eigen voorkeur aanpasbaar zoals elke COD dat heeft.

Wat wel minder is dat er in deze game veel camp spots zitten. De maps zijn niet al te groot dus u kunt zich makkelijk verstoppen en mensen neerschieten vanuit een hoekje. Of achter een raam, deur.

Een prima game!!

Kan niet wachten op de nieuwe zombie maps.

Veel game plezier iedereen :)

Ik geef deze game een 7.9

Heb jij ook een Call of Duty Black Ops III, PS4?