Sennheiser Momentum In-Ear i (Zwart) Review

jeroenvanrooij 16 december 2015, 648 views

Sennheiser Momentum In-Ear i (Zwart)

Goede oortjes, je krijgt waar voor je geld! Tevens zijn de afstandsbediening en de case erg handig.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Goed gebouwd
  • Handige case
  • Afstandsbediening aan kabel

Minpunten

• Ronde kabel (ipv platte)

Aangezien mijn Sennheiser CX 300 II overleden is (komt nog slechts aan 1 kant geluid uit) was ik op zoek naar een waardige vervanger.
Na verschillende website's en fora's bezocht te hebben heb ik voor deze oortjes gekozen. Hier heb ik geen spijt van gehad.
Voor mij als student is 89,- (MediaMarkt) uiteraard een hoop geld, maar ik heb het er wel voor over.

De oortjes worden geleverd met een mooie gemakkelijke case om ze in te bewaren / vervoeren. Tevens krijg je er voldoende verschillende maten siliconen dopjes bij.

De Momentum's geven een geweldige geluidsweergave! Naar mijn mening is het geluid mooi in balans. Geen overdreven tonen.

De bouwkwaliteit is (zoals ik van Sennheiser gewend ben) dik in orde!

Tevens leuk; de afstandsbediening in de kabel werkt ook voor Spotify.

Heb jij ook een Sennheiser Momentum In-Ear i (Zwart)?

Menigeen onderschat de investering in goede headphones. Ik ben van headphones in de afgelopen jaren van 60 euro naar 120 euro en nu naar 300 euro gegaan. Het verschil is overweldigend. Elke dag genieten. Jouw investering gaat je plezier in muziek zoveel verbreden.