Jam Audio Fusion HX-EP255 (Blauw) Review

stbed 14 december 2015, 467 views

Jam Audio Fusion HX-EP255 (Blauw)

Een goed product voor zijn geld . Niet mooi door dat ze groot zijn

Pluspunten

• Goed geluid
  • blijft goed zitten
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• werkt niet met Tomtom Spark

Ik heb deze nu ruim een half jaar , ben er blij mee. koppelt snel met mijn mobieltje en
batterij gaat lang mee +/- 6 uur en hij blijft goed zitten valt niet uit je oor., ondanks ze erg groot zijn Er worden 3 maten rubber dopjes mee geleverd, dus er zit een juiste maat bij.

Ik gebruik de Jam voor hardlopen in combinatie met mijn Samsung S4 , voor de muziek en Runkeeper app die de afstand en snelheid door geeft.

Nu heb ik een Sport Horloge gekocht, de Tomtom Spark .
En hier werkt de Jam Audio Fusion niet mee dus daar moet je rekening mee houden.

Heb jij ook een Jam Audio Fusion HX-EP255 (Blauw)?