Specificaties Actie, Race, Voetbal-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Rocket League, PC (Linux, macOS / OS X, Windows) Review

justguy 14 december 2015, 281 views

Rocket League, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)

Beste e-sport game ooit

Pluspunten

• leuk
  • spanning
  • veel variatie qua acties
  • rang systeem
  • veel keuze qua onderdelen
  • veel update
  • Crossplay
  • makkelijk te spelen moeilijk te masteren

Minpunten

• party maken met PS4 en PC nog niet mogelijk
  • Rang kan gemeen zijn door leavers

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 3
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
toen ik de game voor het eerst bij een vriend spelende dacht ik meteen van wow dit is gaaf maar toen ik het zelf ging kopen op steam was ik helemaal weg ervan.

de gameplay voelde zo goed aan en de actie het voel net alsof je zelf erin zit

der zijn eigenlijk maar 2 minpunten die toch even gezegd moet worden uit ervaringen tot verlies en irritatie, als je met een gang potje aan spelen bent dan kunnen de mensen weg gaan met een penaulty maar hun zorgen wel voor dat je met een man minder komt te zitten ofhoewel jij krijg ook een straf door die teamlid

het 2de punt het missen van een party maken van PS4 en PC ik heb vrienden die de game op PS4 hebben en ik zal graag vaker met hun op rang willen spelen maar dat is echter tot nu nog niet mogelijk helaas

voor de rest wil ik blijven zeggen dat rocket league een top game en hopelijk snel van deze klachten wat gaat doen

Heb jij ook een Rocket League, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)?

Ik kan op de PC prima een party maken, ranked of unranked (hierbij moet ik op de pc, met verbonden x360 controller in het menu op X drukken.)
Hij bedoelt waarschijnlijk dat een combinatie tussen beide, dus en PC en PS4 spelers nog niet mogelijk is.
Dat is een goede, zo had ik het nog niet bekeken :)