Specificaties 18,2MP, Full HD filmen, 30x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart Review

wiepa74Newbie 14 december 2015, 889 views

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Makkelijke en toegankelijke compact camera, met veel opties die allemaal te gebruiken zijn.

Pluspunten

• 30x optische zoom
  • wifi bediening via app
  • kantelscherm

Minpunten

• Geen touchscreen

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 4
k heb de sony dsc-hx90 nu enige tijd. Wat vooral makkelijk is aan deze camera is de 30x optische zoom. Verder vind ik dat de batterij lang te gebruiken is voordat deze leeg is. De bediening is erg makkelijk en de persoonlijke instellingen makkelijk toegankelijk. Wat het belangrijkste is zijn de mooie foto's en hd-filmpjes die ik heb gemaakt.

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart?