Xiaomi Mi Band Zwart (Zwart) - Reviews

Specificaties Android, iOS compatibel en 14,3g - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Mi Band Zwart (Zwart) Review

daxy 11 december 2015, 340 views

Xiaomi Mi Band Zwart (Zwart)

Leuke en vooral goedkope activity tracker. Zelfde kwaliteit als de grote jongens, maar dan voordelig.

Pluspunten

• Stylish
  • Goede App met Apple Health integratie
  • Goedkoop
  • Geen irritatie door bandje

Minpunten

• Tracker krast snel
  • Kans op verlies van tracker

Ik heb het bandje nu een maand of 7 in gebruik naar volle tevredenheid. Het blijft gewoon leuk om zo een goede kwaliteit voor zo weinig geld te zien.

Het originele bandje voelt erg fijn aan. Vanaf het begin geen irritatie en na een paar dagen voel je hem al helemaal niet meer. De kwaliteit van de tracker is ook gewoon goed. Batterij duur is super met 45+ dagen. De App MiFit op mijn iPhone werkt ook goed en wordt redelijk vaak geupdate. Apple Health intergratie werkt ook goed, slaap en stappen worden netjes overgenomen.

Het tellen van stappen ziet er ook goed uit. Een aantal keer een tel-test gedaan en ik kom om een zeer kleine variatie. Het tracken van slaap werkt ook erg goed en maakt het meteen inzichtelijk hoe lang (of te kort zoals ik) je eigenlijk slaapt.

Het nadeel is dat de tracker los kan schieten, wat mij helaas 1x is gebeurd. Aan de andere kant geeft je dit wel de mogelijkheid om je eigen bandje te kiezen en zo naar eigen smaak aan te passen. Zo heb ik nu een mooi leren bandje, ziet er wel stylish uit.

Ik zou hem zeker aanbevelen!

Heb jij ook een Xiaomi Mi Band Zwart (Zwart)?