Samsung Galaxy Gear VR (v2) - Reviews

Specificaties Geschikt voor smartphones - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Gear VR (v2) Review

iTonny 7 december 2015, laatste update op 7 december 2015, 1.376 views

Samsung Galaxy Gear VR (v2)

Dit weekend gehaald, heb er plezier mee.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gewicht
  • Netflix FTW

Minpunten

• Weinig content
  • Hitteprobleem telefoon

Sinds dit weekend dit apparaat in mijn bezit. Erg leuk om mee te spelen, vooral Netflix is leuk :) Verder vind ik dat er bijzonder weinig apps of iets te krijgen zijn voor deze Gear. Ik hoop dat dat in de toekomst nog gaat komen.

Verder word de telefoon extreem warm, ik kon mijn peuk er net niet mee aansteken :P

Zeer leuk als je toch de telefoon al hebt.

Tijdens de sinterklaas mijn familie de nodige keren Wauw horen zeggen, dat was inclusief Opa van 92 jaar.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Gear VR (v2)?

Meer advertenties