OnePlus X Zwart Review

Druutje! 5 december 2015, 263 views

OnePlus X Zwart

Toptelefoon voor een budgetprijs. aub, 3 invites, nog 3 dagen geldig: GL88-3103-D4B3-CB11 GL68-D338-782A-86CE GL42-F1A7-FD95-D8FD

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Formaat en handligging
  • Dual sim / SD card slot

Minpunten

• Geen NFC
  • Geen 5GHz wifi

Ik had hiervoor de OnePlus One, hoewel dit een top telefoon was vond ik um te groot, dus heb ik de overstap gemaakt naar de OnePlus X. Ik durf te zeggen dan het 5" formaat van de X het perfecte smartphone formaat is, dat nog goed te hanteren is met één hand.

Hardwarematig een klein stapje terug van 64GB opslag terug naar 16GB, maar deze maakte ik toch nooit vol. Ook iets minder tevreden over de camera van de X. Voor mijn gevoel ook een stukje trager dan de One.

De X heeft een mooi design met veel glas. Omdat mensen natuurlijk meteen gaan klagen over breekbaarheid levert Oneplus gratis een transparante case erbij. Deze maakt bij wel lelijke vlekken.

Heb jij ook een OnePlus X Zwart?

Reviews door de redactie