Specificaties 8GB DDR3 (kit van 2) @ 1.866Mhz - Bekijk alle specificaties

Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8 Review

htc-kevin-OSx 5 december 2015, 203 views

Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8

Werkt zeer uitstekend in Mijn systeem. Met Intel Core i5 5675C en Gygabite G1 motherboard.

Pluspunten

• Ongelofelijk snel in tegenstand tot 1600Mhz
  • Kan tegen heftige hitte van je Gpu
  • Snelle jelle met renderen van 4K video

Minpunten

• Bij sommige Cpu koelers lastig aangezien behuizing

Stabiliteit Score: 4
Als eerst Heb voor een Ram module gekozen met deze hogere klok snelheid dan 1600Mhz. Omdat ik veel video's bewerk en graag wel eens een, een goed potje Assassin's creed speel. Het hebben van 1866Mhz is bij gamen alleen maar in groot voordeel. Vooral lsa je er meerdere in Systeem stopt.

Heb nu 2 van deze Ram modules in mijn PC dat maakt 16GB RAM 1866Mhz.
Wil misschien wel nog 2 om 32GB te krijgen. :)

Heb jij ook een Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8?

Zou je misschien wat benchmarks willen draaien op verschillende kloksnelheden van het RAM (1333, 1600, 1866) om te zien wat het "grote voordeel" in games dan is? Linus heeft dit namelijk enige tijd geleden getest en de ram snelheid bleek niet zo gek veel uit te maken. Sterker nog, het zou mij verbazen als je het zou kunnen waarnemen in games.

Blijft echter wel een mooie kit! :) (En tip: Ik zou de upgrade naar 32GB even laten gebaseerd op de specs van de rest van je systeem)
Ik dacht dat het vanaf 1600Mhz niet veel meer uitmaakte.
Er is wel verschil met 1333MHz.

Toch heb ik laatst gelezen dat in sommige games de snelheid van het RAM wel uitmaakt.
Als ik het terugvind plaats ik de link.
Wat Linus in die video vertelde klopt over het algemeen wel. Maar als je spellen speelt waar je Gpu officieel niet meer ondersteund wordt. Kan de extra snelle ram net wat meer in je voordeel zijn.
Ik zou graag een bench maken maar als jij me een programma kan geven die goed is voor ram ect. ;)
(Gebruik zelf zelden bench programma's)