Fitbit Charge HR Large Zwart (Zwart) Review

Petry 4 december 2015, 614 views

Fitbit Charge HR Large Zwart (Zwart)

Pluspunten

• simpel design
  • batterijduur (4+ dagen)
  • app

Minpunten

• geen notificaties voor Windows Phone
  • de maat van het bandje
  • synchronisatie problemen

de fitbit charge HR is een degelijk apparaat waarop je als gebruiker je stappen, hartslag, calorie verbranding, aantal bewogen kilometers en je genomen trappen kunt zien. de fitbit kan je besturen op twee manieren, via de knop aan de zijkant of door te tikken op de fitbit. Als motivator om net die 1000 stappen extra te zetten werkt hij prima.

Nadeel is de trage synchronisatie in de laatste firmware (v102, en de problemen zijn zowel bemerkt bij Windows Phone en Android) en dat het bandje niet goed past, deze is in mijn geval te strak of te los.

Heb jij ook een Fitbit Charge HR Large Zwart (Zwart)?

Notificaties komt er aan voor Windows Phone :)
Dat is geweldig nieuws, is er ook een datum waarop deze functie verschijnt ?
Ik heb binnen Microsoft opgevangen dat er al enkele rondlopen met de bta testversie momenteel, dus ik verwacht nog deze maand of ten laatste tegen eind januari. Mogelijks wel enkel voor WP10 (waar ik overigens merk dat synchronisatie sneller gaat met men Flex).

Ik twijfel over deze, momenteel de Fitbit Flex, maar deze week mijn lader kwijt geraakt. Ik twijfel nu dus tussen een upgrade naar de Charge HR of toch maar gewoon een nieuwe lader. Onder andere de maat van het bandje baart me zorgen, de Flex zat bij mij al op de buitenste gaatjes (de L-versie) :).