Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (US layout) Review

TripleCheeseNewbie 3 december 2015, 114 views

Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (US layout)

Super keyboard. Even wennen aan het formaat van het keyboard zelf maar dit was na 1/2 dagen goed.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Bekabeling
  • Geen goedkoop gevoel

Minpunten

• Duur voor weinig mogelijkheden.

Ik heb reeds dit keyboard gekocht en ben er zeer blij mee. Hiervoor werkte ik altijd met een wat groter keyboard waardoor ik in het begin de rand aan de linkerkant van het toetsenbord (waar ik altijd mijn pink op had liggen) miste. Maar na 1/2 dagen gamen was ik dit al helemaal vergeten. De optie om te switchen van profiel vind ik een beetje nutteloos gezien er geen goede software is voor dit keyboard. en de USB ingang naast de stroom kabel vind ik zelf overbodig maar dit is iets wat per persoon zal verschillen.

Drivers en ondersteuning geef ik een slecht omdat ik geen software kon vinden voor dit toetsenbord op de corsair site en toen ik de firmware wou updaten was ik alle profielen van mijn muis en headset (razer) kwijt.

Heb jij ook een Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (US layout)?