Tweakers zegt: 8,5

Specificaties Tower, 6 interne bays - Bekijk alle specificaties

NZXT S340 Special Edition Review

tjonas 3 december 2015, 173 views

NZXT S340 Special Edition

mooie kast

Pluspunten

• mooie kast
  • RAZER
  • groene leds
  • bouwkwaliteit

Minpunten

• side panel kan niet helemaal tot het einde geschoven worden
  • geen 5.25 bay

heel erg goede kast. ziet er heel mooit uit, ik raad ze zeker aan. het is makkelijk om in te bouwen. ook is het leuk om de underglow LED te hebben, ook vind ik het handig dat deze uitschakelbaar zijn. alleen vind ik het spijtig dat er geen 5.25 bay aanwezig is dit beperkt wel de mogelijkheid voor een fan controller/dvd lezer. meegeleverde fans zijn ook goed zijn niet te luid alleen. leuk dat je je ssd kan zien

Heb jij ook een NZXT S340 Special Edition?

Razer als pluspunt?

Dan weet iedereen ten minste dat je niet weet wat je koopt en vol in de marketing van felgroene lampjes trapt.
Kan nou niet zeggen dat ik helemaal warm word van groene leds :\