Specificaties Bedraad Qwerty met Membraan toetsen - Bekijk alle specificaties

Corsair Raptor K40 (US Qwerty) Review

Brento 2 december 2015, 268 views

Corsair Raptor K40 (US Qwerty)

Ronduit belangelijk slechte prestaties geven Corsair en hun K40 hier; -De eigen (aanbevolen) firmware-update-tool faalt en laat het toetsenbord crashen! -Corsair reageert niet rap op mijn directe vragen. -Sneltoetsen: nog niet geprobeerd -Kleurtjes: nog niet, daar mag ik nu het volgende stuk software voor installeren...

Pluspunten

• Led kleuren
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Light gewicht

Minpunten

• Slechte Software/Tools
  • Slechte Service

-Review betreft een eerste (negatieve) indruk.

Ronduit belangelijk slechte prestaties geven Corsair en hun K40 hier;
Vervolgens denk je Corsair te benaderen, maar deze reageert niet (rap) op mijn directe vragen.
Ik moet zelf maar googlen om erachter te komen dat het bij niemand op Windows 10 wil lukken EN dat al een jaar lang zelfs!! Men moet maar een ander OS gebruiken denkt men bij Corsair kennelijk, maar nergens kom je op hun site iets tegen over dit euvel.
Gelukkig heb ik google en backups met ander OS, maar dit geintje koste me wel weer tijd en moeite om te doen!
Nogaltijd reageerd Corsair niet, Ik ben erg ontsteld over de kwaliteit het product en het bedrijf, alhoewel het inmiddels werkt, vind ik de software en service zo slecht dat ik het niet snel overweeg not iets van Corsair in huis te halen!!

De sneltoetsen heb ik nog niet geprobeerd... En ook nog geen kleurtjes: daar mag ik nu het volgende stuk software voor installeren... joepie!!

Het toetsenbord is licht, het is volledig van plastic. De toetsen zijn niet mechanisch, maken aardig wat geluid, maar het tiept ok voor mij.

Ik ben er dus nog niet volledig over uit, maar gezien de prijs / kwaliteit kan ik hem niet aanraden.

Heb jij ook een Corsair Raptor K40 (US Qwerty)?