Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

Google Chromecast (2015) Zwart Review

Tsunameh 2 december 2015, 222 views

Google Chromecast (2015) Zwart

Goede vervanger van de eerste Chromecast: doet wat ie moet doen en zonder veel poespas of ingewikkelde dingen. Zonder meer een aanrader voor iedereen die van een TV een Smart TV wil maken.

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren

Minpunten

• Weinig verschil tov de 'oude' Chromecast

Geluidskwaliteit Score: 5
Vorige week heb ik mijn 'oude' Chromecast 1 vervangen door de nieuwe 2015-variant (enigzinds moeten vervangen, de oude zag geen WiFi meer... ;()

Installatie
Zoals ik al van de oude Chromecast was gewend; de installatie is erg eenvoudig en afgerond in een paar minuten.
Chromecast inpluggen, receiver & tv etc. op het goeie kanaal zetten (yay Logitech Harmony!) en met de Chromecast app de stappen doorlopen.

Gebruik
Nog weinig kans om echt even de binge-watchen met de nieuwe Chromecast, maar de eerste ervaringen met Netflix, YouTube en Videoland zijn zoals verwacht.
Maar eigenlijk deed de oude Chromecast dat ook prima... :9
Over WiFi bereik kan ik ook weinig zinnigs melden, de Chromecast hangt hemelsbreed een meter van mijn Access point af.

Qua gebruiksgemak staat de Chromecast nog steeds heel ver boven de Phillips Smart TV.

Heb jij ook een Google Chromecast (2015) Zwart?