Specificaties Bridge met 3x E27 lampen (Multi prot.) - Bekijk alle specificaties

Philips Hue White and Color Starter Pack (E27, 3 lampen, met Bridge 2.0) Review

Neswii 2 december 2015, 2.324 views

Philips Hue White and Color Starter Pack (E27, 3 lampen, met Bridge 2.0)

Na de Hue A19 V2 starters set te hebben aangeschaft ben ik onder de indruk van het gemak van installeren. Ik zelf ben Windows minded en loop dus tegen het gebrek van de standaard apps aan maar er zijn goede apps te vinden voor Windows en de Windows Phone.

Pluspunten

• Installatie gemak
  • Sfeer mogelijkheden
  • Beschikking over timers
  • Licht sensor
  • Van buitenhuis te bedienen

Minpunten

• Alleen E27 fitting
  • De deluxe is groot waardoor deze niet overal in past

Kwaliteit Score: 5
Na de Hue A19 V2 starters set te hebben aangeschaft ben ik onder de indruk van het gemak hoe snel dit is ge´nstalleerd. Ik zelf ben Windows minded en loop dus tegen het gebrek van de standaard apps aan maar er zijn goede apps te vinden voor Windows en de Windows Phone. Voor de Windows Phone is er bijvoorbeeld Huetro en wil je alles zelf programmeren kan je gebruik maken van WinHue.

Ik heb ook een aantal dimmers met de Hue White lampen voor gebruik in zoals de gang of buiten. Deze zijn helemaal te programmeren via WinHue en wij gebruiken deze nu als reguliere lichtknopjes. Want dat blijft toch wel erg gemakkelijk als je zo door het huis loopt en zeker dat je nu ook lampen kan bedienen die voorheen niet te bedienen waren omdat er geen ‘Hotel’ schakeling aanwezig was.

De Hue Tap vind ik persoonlijk een beetje log/lomp zeker als je dit aan de muur bevestigd. Dit komt ook doordat er geen gebruik wordt gemaakt van batterijen waardoor je echt indruk knoppen krijgt. De dimmer werkt op batterijen waardoor deze een stuk dunner is en ook als een regulier lichtschakelaar kan worden gebruikt en deze is ook gewoon uit de houder te nemen omdat deze magnetisch is bevestigt.

Heb jij ook een Philips Hue White and Color Starter Pack (E27, 3 lampen, met Bridge 2.0)?

Hey, je zegt dat de lampen vrij groot/hoog zijn en niet overal passen. Hoeveel hoger zijn ze dan een klassieke grote fitting peer?
En je hebt een dimming kit... ik neem aan dat dit standaard ook kan met de app/homekit?