Specificaties 18,2MP, Full HD filmen, 30x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart Review

Dave2409Newbie 29 november 2015, 948 views

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Een prima product die misschien iets duurder is in aanschaf maar de moeite waard!

Pluspunten

• Prachtige fotos
  • Selfie stand
  • Degelijk materiaal

Minpunten

• Niets op aan te merken

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 5
Na de camera te hebben ontvangen ben ik meteen begonnen met foto's maken. Omdat ik altijd een normale camera heb gebruikt is het gebruik van een iets "duurder" model toch even wennen.

Zo waren alle functies die je ermee kan in het begin een beetkje hocus pocus voor me en heb me hier niet zo in verdiept. Na de camera een tijdje te hebben gebruikt gaat men toch iets experimenteren met alle functies en hier komt de functionaliteit van de camera echt naar voren.

Een pluspunt wat ik een goede functie vind is de Tru-Finder die de camera bezit. Als met last de heft van de zon in het scherm of toch een beter beeld van de foto wilt hebben voor men deze maakt is de Tru-Finder een leuke toevoeging.

Het kantelbare scherm maakt het vooral leuk om "selfies" mee te maken. Hier heb ik vooral van genoten tijdens het foto's maken van mijzelf en onze spruit :).

Het mag misschien wel een camera zijn die iets duurder is in de aanschaf maar men krijgt zeker waar voor je geld.

Niet alleen voor de ervaren fotograaf maar ook voor de beginnende (zoals mijzelf) is deze camera een mooie aankoop.

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart?

Hoe is de camera op het gebied van video-opname?