Gigaset SL930H (met Android) Review

vincedd 26 november 2015, 463 views

Gigaset SL930H (met Android)

slechte ervaringen.ben dat niet van gigaset gewend

Pluspunten

• ziet er leuk uit

Minpunten

• traag,slecht produkt van gigaset
  • loopt regelmatig vast
  • maakt spontaan geluid in de oplader
  • dit produkt had beter uit ontwikkeld moeten worden
  • is zijn geld niet waard

Kwaliteit Score: 2
Wat een traag drama apparaat.apps werken traag,loopt regelmatig vast en spontaan maakt ie herrie in zijn oplader.kan soms niet opnemen door de trage processor,waardoor ik maar een gewone dect toestel pak om op te nemen.ziet er leuk uit,daar blijft het bij.

het produkt is zijn geld totaal niet waard. Al had ik hem samen met een ander toestel bij de makro voor 80 euro.

Heb jij ook een Gigaset SL930H (met Android)?