Bekijk alle uitvoeringen

be quiet! Silent Base 600 Zwart/Oranje Window Review

Azerion 26 november 2015, laatste update op 26 november 2015, 209 views

be quiet! Silent Base 600 Zwart/Oranje Window

Brede behuizing wat kabel management zeer makkelijk maakt, de geleverde fans zijn van hoge kwaliteit, alle panelen zijn gemakkelijk te verwijderen van het frame wat ook de montage en het schoonmaken gemakkelijk maakt. Ik vind het persoonlijk alleen jammer dat er geen 4x USB3.0 aan de voorkant zit.

Pluspunten

• Ruimte
  • Stil
  • mogelijkheid tot gemakkelijk loshalen stoffilters en panelen

Minpunten

• USB 2.0 nog aanwezig voorkant
  • HDD vibraties worden niet goed gedempt

Met veel plezier mijn PC in deze kast opgebouwd, doordat alles aan het frame van de kast is vastgemaakt en niet de panelen kan je gemakkelijk alle panelen loshalen zodat het inbouwen van de PC gemakkelijker wordt, verder is er veel ruimte achter het moederbord zodat kabel management geen enkel probleem is, weliswaar is het een grote bende daarachter maar dat ziet niemand O-)

Bij alle intakes zijn stoffilters aanwezig welke je gemakkelijk eruit kan halen om schoon te maken.

Mocht je alleen nog maar gebruik maken van SSD's dan kan je deze mooi achter het moederbord plaatsen, hier komt ook gelijk het eerste nadeel, de geleverde rubberen rails lijken geweldig, echter worden de vibraties van de HDD nog steeds doorgegeven aan de kast en werken ze naar mijn idee totaal niet.

Ander klein min puntje voor deze kast(En er zullen meer fabrikanten zijn waar ik dit van toepassing vind) is de aanwezigheid van USB2.0 aan de voorkant, het kleur verschil van de poorten doet afbreuk aan het uiterlijk van de kast.

Heb jij ook een be quiet! Silent Base 600 Zwart/Oranje Window?