JBL Go - Bluetooth-speaker - Zwart Review

chrisminheere 21 november 2015, 1.377 views

JBL Go - Bluetooth-speaker - Zwart

geweldige speaker ik heb deze voor 30 euro aangeschaft , en gebruik hem nu al bijna een half jaar. egt een geweldige Bluetooth speaker(tje) het geluid is erg hard en haarscherp helaas heeft het geen volle Bass. kort samen gevat EGT EEN AANRADER !!!

Pluspunten

• klijn
  • licht
  • kan erg hard
  • lange accu duur
  • mic aanwezig
  • prijs

Minpunten

• weinig Bass
  • 3,5mm kabeltje niet blijgeleverd

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4

Heb jij ook een JBL Go - Bluetooth-speaker - Zwart?

Jammer dat het bass ontbreekt, anders had ik hem zeker gekocht.
Omdat ik zelf veel hardstyle luister vind ik bass dus wel belangrijk.
dat is zeker waar .
deze speaker is egt niks voor een hardstyle luisteraar