Samsung Yepp YP-MT6Z, 1GB (USB 2.0) Review

Gutteguttegut 24 augustus 2005, laatste update op 3 september 2005, 440 views

Samsung Yepp YP-MT6Z, 1GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Speeltijd op 1 batterij.
  • Klein.
  • Goed display met veel informatie.
  • Goed geluid.
  • Koptelefoon geintegreerd in draagkoortje.
  • USB2

Minpunten

• Koptelefoon geintegreerd in draagkoortje.
  • Penlite zorgt dat de speler relatief dik is en iets zwaar.

Geluidskwaliteit Score: 4
De Samsung Yepp YP-MT6Z is echt een super MP3 spelertje, zo klein en toch vol met features.
Het geluid is op alle mogelijke manieren in te stellen en met 1Gb ruimte kun je als je een beetje creatief bent zo'n 250 nummers erop kwijt.
Wat een heel groot voordeel is is dat het gewoon een mass storage device is, m.a.w. plug hm in je PC en sleep de mappen erop.
Een kind kan de was doen.
USB2 zorgt voor een snelle overdracht.

Een nadeel alswel voordeel is het koortje met geintegreerde koptelefoon. De kwaliteit is redelijk maar gebruik van een HQ koptelefoontje is aanteraden (Sennheiser MX400 bv of een Sharp MD33s).

Het display is duidelijk af te lezen en ook de indeleing is nog een beetje aan te passen.
De batterij duur is natuurlijk uitzonderlijk goed, meer dan 40 uur op 1 penlite (AA).

Heb jij ook een Samsung Yepp YP-MT6Z, 1GB (USB 2.0)?

Goh, het lijkt wel een reclameboodschap.
Ik vind hem wel leuk overigens. :9~
Heb ik ook :D ...aan mijn sleutelbos hangen.
330+ nummers in OGG 96 kbps (8>
Kheb al veel mensen weten te verbasen; haal je opeens een volledige penlite uit dat ding :P
Speelduur 40+ uur... ok, op alkaline, niet op nicd of nimh.
Mijn Philips HS810 vormt samen met deze yepp een voor mij uitstekende combo.
sinds wanneer is mx400 HQ ? ze worden bij iriver geleverd :Y)

Wtf te dik ? je zegt eerst klein en dan te dik