Specificaties Actie, Avontuur, Horror-game voor de PS4 - Bekijk alle specificaties

Until Dawn, PlayStation 4 Review

joey1998 20 november 2015, 213 views

Until Dawn, PlayStation 4

Super game, spannend verhaal met veel jumpscares en leuk dat je keuzes kan maken die het verhaal be´nvloeden. Een van de beste horrorgames die ik ooit heb als het niet de beste is.

Pluspunten

• Goed verhaal
  • Spannend
  • Keuzes die het verhaal beinvloeden
  • Lekker veel jumpscares
  • grafisch super mooi

Minpunten

• een keer crashte de game helemaal daarna geen last meer van gehad

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5

Heb jij ook een Until Dawn, PlayStation 4?