Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag Zwart Review

coeneismaNewbie 19 november 2015, 1.580 views

Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag Zwart

Goede telefoon voor goede prijs. Veel voordelen, weinig nadelen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • kale android
  • snel
  • waterdicht
  • lange batterijduur

Minpunten

• geen NFC
  • geen gyroscoop

Mijn oude Samsung Galaxy SIII was echt op dus was toe aan een nieuwe. Criteria: zo kaal mogelijke android telefoon met goede accu voor maximaal 250 euro.

Al vrij snel kwam uit verschillende reviews en productvergelijkingen deze telefoon naar voren. Nu - maand in bezit - bevalt de telefoon nog steeds goed. Alles loopt soepel en de weinig softwarematige toevoegingen van Motorola (bv schudden voor zaklamp) zijn nuttig. Ik ben een heavy user (Spotify, video-streaming, etc) en de accu houdt het prima een dag vol. Ook het gegeven dat de telefoon waterdicht is (niet zwemmen, maar wel mee in de regen) is voor mij een groot voordeel.

Nadelen:
- geen NFC. Voor nu niet erg, maar had het fijn gevonden om er in de toekomst draadloos mee te kunnen betalen.
- geen gyroscoop, dus je kunt geen awesome google Sphere foto's maken.

Heb jij ook een Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag Zwart?