OnePlus X Zwart Review

KDubbink 18 november 2015, 212 views

OnePlus X Zwart

Weer een topproduct van Oneplus, heb hem nu ongeveer een weekje. Goed scherm, premium design en werkt vlot.

Pluspunten

• Helder, scherp scherm
  • Stevig en mooi design
  • Prijs/kwaliteit
  • Micro-SD slot
  • Oxygen OS

Minpunten

• Accuduur, haal er een werkdag mee
  • Geen wifi-AC

Tot ongeveer 2 weken terug had ik de Oneplus 2 in mijn gebruik. Deze was me echter te groot want ik heb vrij kleine handen. Daarom ben in over gegaan op de Oneplus X nadat ik deze op een Oneplus event even heb kunnen gebruiken.

Ik heb er tot nu toe nog geen moment spijt van gehad. Hij heeft voor mij een ideaal formaat en het design ziet er gelikt uit, alleen is het wel krasgevoelig met al dat glas.

De accuduur is voor mij genoeg om een werkdag mee door te kunnen. Dat is nu nog geen probleem, maar k hoop dat deze over een jaar ook nog voldoende is.

Het scherpstellen van de camera gaat soms wat moeizaam, maar schiet verder prima plaatjes. Oxygen OS werkt erg soepel en fijn, en is lekker simpel gehouden.

Qua prijs/kwaliteit-verhouding is het echt een toptoestel, zekers een aanrader!

Heb jij ook een OnePlus X Zwart?

Reviews door de redactie