Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Xiaomi In-Ear Headphones Pro (Zilver) Review

LevathianNL 12 november 2015, laatste update op 17 november 2015, 423 views

Xiaomi In-Ear Headphones Pro (Zilver)

Voor de prijs die ik ervoor betaald heb (14,50 euro), zijn dit uitstekende oordoppen.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Kevlar bescherming om bedrading (tot aan de splitsing van de draden)
  • Goed geluid
  • Mooi design
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Plek van volumeregelaar: hangt aan de rechterkant van je wang. Ik vond dit eerst een gekke plek, maar dat komt omdat er ook een ingebouwde microfoon in zit.
  • Volumeregelaar werkt niet bij alle apparaten.

Ik heb deze oordopjes voor 99 yuan gekocht, omgerekend 14,50 euro. Normaliter koop ook oordopjes van deze prijs in Nederland. Wat meteen opvalt aan deze oordoppen is het design en de bouwkwaliteit. De oordoppen hebben een metalen omhulzing en het draad heeft een kevlar bescherming, waardoor het lijkt of deze oordoppen meer dan 50 euro kosten. Zoals ik al eerder zei, koop ik normale goedkope oordoppen, daarom heb ik niet bijster veel verstand van goed geluid. Maar ik kan in ieder geval wel vertellen dat deze oordoppen een stuk beter zijn dan de vorige oordoppen die ik heb gehad. Ze zitten daarnaast ook nog comfortabel.

Heb jij ook een Xiaomi In-Ear Headphones Pro (Zilver)?

Volgens mij bedoel je rechts? Want de remote zit aan het rechterkabeltje :)
Oh je hebt gelijk, ik pas het even aan