Specificaties Dashcam, max 2560x1440 @ 30fps - Bekijk alle specificaties

Ausdom A261 Zwart Review

dfrenner 9 november 2015, laatste update op 23 mei 2017, 739 views

Ausdom A261 Zwart

Prima dashcam met GPS voor een heel leuke prijs. Het perfecte alternatief als je 200 euro voor een goede dashcam te veel geld vindt. Of als je altijd al een tweede dashcam aan de achterkant wilde hebben, maar niet zo veel geld eraan uit wil geven!

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • Heel veel opties
  • Gegelijk klein formaat
  • Aantrekkelijk geprijsd

Minpunten

• GPS player nodig

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 5
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Voor deze prijs is de Ausdom A261 een erg mooie dashcam. Vooral overdag erg goede beeldkwaliteit die niet onder doet voor mijn 200 euro kostende DOD LS460W.
Nachtopnamen zijn iets minder dan de DOD LS460W, maar we moeten den 75 vs 200 wel in ons achterhoofd houden! Daarnaast zijn het nog steeds erg nette beelden die hij 's nachts maakt.

Hij heeft erg veel opties aan boord, in het uitgebreide menu kun je erg veel instellen. Parkeer modus, lane detection en de afstand tot de voorligger zijn slechts enkele voorbeelden.

In de doos zit de camera, een 12V usb lader, 1,2 meter data kabel (USB->MicroUSB), 3,6 meter kabel (USB->MicroUSB), handleiding en CD/DVD met GPS software.

De kabel is lekker lang om hem netjes en mooi weg te kunnen werken, ideaal.

Hierbij een tweetal youtube filmpjes die wat meer inzicht geven:

En dan natuurlijk de prijs:
AUSDOM A261 2K UHD

Heb jij ook een Ausdom A261 Zwart?

Kortingscode angepast naar een nieuwe met nog $5 extra korting