BenQ DC C51 (5MP, 3x zoom, f/2.8-5.0) Review

HectordeJRuiz 21 augustus 2005, 303 views

BenQ DC C51 (5MP, 3x zoom, f/2.8-5.0)

Pluspunten

• Goed geluid bij de filmpjes.
  • Goede beeldkwaliteit.
  • Handig in gebruik.
  • Niet duur.
  • Groot scherm

Minpunten

• Problemen met sommige batterijen.

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 2
Bij foto Kral hadden ze een aanbieding met deze camera, ¤ 158,-. Met geheugenkaart en batterijlader was ik 201 kwijt. Het is een goede camera. Als je wil kan je 'm in je broekzak meenemen, maar echt klein is ie niet. Maar beeldkwaliteit is zeer goed. Effectief gaat ie tot 5MP (2592*1944). De filmpjes zijn ook van goede kwaliteit, en het geluid erbij is ook heel goed. Een nadeel bij het filmen is dat je niet kunt in en uitzoomen als je aan het filmen bent. Maar het is immers ook geen videocamera. En de batterijen die ik bij de oplader kreeg zijn 1,2V er moeten 2 stuks in. Maar op 2,4V werkt de camera niet goed. Hij kan dan niet altijd het geheugen bereiken. Dus moet ik nog 1,5V oplaadbare batterijen kopen. Word geleverd met tasje, touwtje, USB kabel, AV kabel en 2 (niet oplaadbare) batterijen.

Heb jij ook een BenQ DC C51 (5MP, 3x zoom, f/2.8-5.0)?