Specificaties Bedrade muis en 10.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Mionix Castor Review

tjonas 7 november 2015, 282 views

Mionix Castor

heel heel goede muis. grote en kleine DPI instelbaar.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • sensor
  • RGB lichtjes

Minpunten

• maar 3 extra knoppen

De mionix castor is een heel goede gaming muis, maar niet alleen voor gaming is hij super. Door de istelbare DPI tot 10000 kan iedereen een goede gevoeligheid vinden.
Ook is de bouwkwaliteit super alleen de 2 knopjes aan de zeikant voelen een beetje goedkoop aan. Ook werkt de driver heel goed. Het is leuk om de lichtjes helemaal aan je setup te kunnen aanpassen. Ik vind het wel een beetje spijtig dat er maar 3 extra knoppen aan zitten.

Heb jij ook een Mionix Castor?

Ik heb de Caster gekocht als mogelijke vervanging voor mijn Logitech G602, in mijn eindeloze zoektocht naar de ideale muis ;) Wat me gelijk opvalt is dat de sensor totaal niet reageert op een kunststof tafel, een glimmend tafelkleed, een teak tafel en nog een aantal oppervlakken. Mijn G602 heeft hier totaal geen moeite mee. Ligt dit aan het type sensor van de Caster? Hebben jullie hier ook last van?