Logitech Ultrathin Keyboard Cover for Ipad Air 2 Zwart (Qwerty) Review

Marc Veen 4 november 2015, laatste update op 4 november 2015, 321 views

Logitech Ultrathin Keyboard Cover for Ipad Air 2 Zwart (Qwerty)

Zoals in eerdere reviews aangegeven een fijn toetsenbord. Alleen de bouw kwaliteit viel zwaar tegen.

Pluspunten

• Stevig aluminium huis
  • Zelfde stijl/kleur als de iPad
  • Fijn toetsenbord

Minpunten

• Bouw kwaliteit.

Ik ben het helemaal eens met eerdere reviews dat het een heel fijn toetsenbord is.
Echter de bouwkwaliteit vind ik voor een Logitech, en gezien de prijs, erg tegen vallen.
Na nog geen drie maanden, voorzichtig, gebruik kon de verstelbare sleuf (waar de iPad in staat) opeens niet meer dichtklappen. Iets open gezet en toen viel er een schroefje uit. :(
Nog geen week later zat de hele sleuf aan de rechter kant los. Bleken alle drie de schroefjes waarmee de sleuf aan het scharnier vast zit los gekomen te zijn. Nogmaals ik ben erg voorzichtig met mijn iPad en keyboard, maar dit vond ik niet normaal na drie maanden gebruik. Gelukkig viel hij in de garantie.

Heb jij ook een Logitech Ultrathin Keyboard Cover for Ipad Air 2 Zwart (Qwerty)?