Specificaties Tower/desktop met C2Q Q8200 en 4GB ram - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire M3641 (92.DER7A.TCP) Review

123288Newbie 1 juni 2009, laatste update op 1 juni 2009, 2.078 views

Acer Aspire M3641 (92.DER7A.TCP)

Pluspunten

• prijs
  • specificaties
  • stil
  • HDMI aansluiting
  • (9 usb aansluitingen (er zit er namelijk 1 extra bij de geheugenkaart lezer .. ja echt)
  • vormgeving

Minpunten

• meegeleverd toetsenbord
  • onduidelijke summiere handleiding

Features Score: 4
Nou ik heb alm langere tijd mijn oog op dit type laten vallen vanwege de specs. Als 2e computer naast mijn Laptop en nog tzt aan te komen mini LAptop. Is het een zeer uitgebreide PC.

Wat een mazzel had ik toen ik afgelopen vrijdag de Dixons in Amsterdam Noord belde en hun mij zeiden dat ze da PC op voorraad hadden. Als ik ook nog die zaterdag tussen 9 en 12 langs zou komen zou ik 15% korting krijgen vanwege de vroege vogel actie van V&D. Dixons zit namelijk in het pand (als een ssoort afdeling). scheelde wee 80 euro ...... dus ik heen en ja hoor klopte als een bus dus ik heb de PC voor 450 euro ook nog ...... ik ga sowieso testen wat hij kan en ik moet zeggen ben dik tevreden.

Trouwens het lijkt alsof hij 2 grafische kaarten heeft; een onbiard en nog een losse. Wie het weet mag het zeggen.

het meegeleverde Toetsenbord en muis zijn zeer ligt. met name het toetsen bord is iets aan de kleine kant vindt ik. Maar qua kleur past hij helemaal bij de PC. De keys van het toetsenbord zijn stille aanslag dus niet van de harde geluiden.

De kast is op zich stil ... tenminste vele malen stiller dan mijn oude bak.

Ik zou zeggen als je twijfelt neem dan deze Quad 2@ Core 8200echt een goed PC voor een goede prijs. Het is natuurlijk geen game pc, maar gelukkig heb ik mijn xbox 360 er nog naast staan.

Nu is het zoeken naar een goede monitor!

Heb jij ook een Acer Aspire M3641 (92.DER7A.TCP)?

En wat zijn nou de precieze specs van de pc?

En wat is er met het meegeleverde toetsenbord?
Specificaties
• Merk en Type
• Merk Acer
• Productserie Aspire
• Type M3641 (92.DER7A.TCP)
Technische Specificaties
• Verbinding (LAN) LAN 1Gbps
• Verbinding (USB/FW) Firewire 400
• Besturingssysteem Windows Vista Home Premium

[Reactie gewijzigd door thijssie op 1 juni 2009 21:42]

Het toetsenbord is qua breedte smaller dan wat i gewend ben. Nu 6 weken in bezit en ik moet zeggen, het bevalt nu prima.

O-)
Dit was mijn review pff veel spelfouten kan hem jammer genoeg niet meer wijzigen.

Ik wil even toevoegen dat dit beestje de nieuwe spellen kan draaien! niet op de hoogste resolutie maar .... ze werken!